loading...
مجله خبری و سرگرمی روز-بروز
اخبار


امین رحیم زاده بازدید : 9 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

قدرت باروری همیشه موضوع داغ محافل علمی بوده،‌ گاه و بیگاه محققانی عوامل محیطی موثر بر باروری و سلامت بدن را مورد بحث قرار می‌دهند. چنان که در یکی از تحقیقات اخیر تاکید شده پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه و چسبان، جریان خون دستگاه تناسلی را مختل می‌کند. همین یک جمله کافی بود تا باعث شود نظر یکی از بر‌ترین متخصصان نازایی را در این زمینه و مسائل مشابه آن جویا شویم تا حقیقت و شایعه از هم جدا شود.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید...

امین رحیم زاده بازدید : 10 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

یر شدن زودرس و ظهور چین و چروک‌های پوستی در سنین جوانی یکی از وحشتناک‌ترین کابوس‌ها برای خانم‌هاست!
ما همیشه سعی می‌کنیم با کمک کرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروک تا جایی که می‌توانیم ظهور این چروک‌ها را به تعویق بیندازیم غافل از اینکه شاید طرز زندگی کردن و عادت‌های‌مان دلیل پیر شدن ظاهرمان باشد! پس اگر می‌خواهید با روش‌های پیشگیری از پیری زودرس آشنا شوید این 9نکته را به خاطر بسپارید.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید...

امین رحیم زاده بازدید : 14 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

تحقیقات صورت گرفته توسط روانشناسان نشان می‌دهد، افرادی که تمایل زیادی به تهیه عکس از خود و گذاشتن آنها در سایت‌های اجتماعی دارند از اختلالات روانی رنج می‌برند.

 

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عکس گرفتن از خود (Selfie) که با رواج تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به دوربین‌ عکاسی پیشرفته شیوع یافته است، در اصل شاخصی است که عدم اعتماد به نفس فرد را مشخص می‌کند.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید...

امین رحیم زاده بازدید : 4 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

دانشمندان دریافته‌اند کلاغ‌ها به اندازه یک کودک هفت ساله باهوش هستند.

 

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مطالعه جدید هوش این پرندگان در ساخت ابزاری مانند چوب‌ سیخونک‌مانند و قلاب‌هایی که از آن‌ها برای گیراندازی کرم‌ها از شاخه‌ها استفاده‌ می‌کنند، ارزیابی شد.

 

دانشمندان نیوزیلندی شش کلاغ اهل کالدونیای جدید واقع در اقیانوس آرام را آزمایش کردند و درک آن‌ها از مفهوم علت و معلول را به چالش کشیدند.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید

امین رحیم زاده بازدید : 5 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

ایتنا- کمپانی HTC گوشی مدل M8 خود را برتر از گلکسی می‌داند و کاربران را به خرید آن ترغیب می‌کند!

کمپین فروش اچ تی سی با ذکر ۵ دلیل از خریداران می خواهد به جای خرید گلکسی اس ۵ گوشی زیبا و قدرتمند HTC M8 را بخرند.


این ۵ دلیل به شرح زیر است:
۱- فلز بهتر از پلاستیک : یک محصول درجه یک باید هم دیده شود و هم لمس شود. وقتی سامسونگ با پلاستیک گوشی هایش را می سازد، اچ تی سی با بدنه فلزی ام ۸ را می سازد و حسادت امثال سامسونگ را بر می انگیزاند.

۲- قدرت بلندگوی اچ تی سی خیره کننده است که در جلوی گوشی طراحی شده و ۲۵ درصد از مدل قبلی اچ تی سی وان بلندتر و شفاف تر است.

۳- قدرت بالای استفاده از گوشی با یک دست و دسترسی سریعتر با فناوری motion Launch تا جایی که بدون نیاز به دست دیگر منوها باز و بسته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

۴- فناوری Duo در دوربین و استفاده از دو لنز در کنار افکت های گرافیکی کیفیت بالایی از تصویر را عرضه کرده که هرگز قبلا آن را تجربه نکرده اید.

۵- ویژگی HTC Advantage اجازه تعویض رایگان اسکرین تا ۶ ماه بعد از خرید را می دهد.


پردازنده چهار هسته ای کوآلکوم اسنپ دراگون ۸۰۱ از نوع MSM۸۹۷۴AB/ پشتیبانی از نسل سوم و چهارم موبایل/ نانو سیم/۱۶۰ گرم وزن/ ۱۴۶ در ۷۰ در ۹.۴ میلیمتر/نمایشگر ۵ اینچی/ ۴۴۱ppi/ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل/ super LCD۳ لمسی/ محافظ گوریلا گلس ۳/ اچ تی سی سنس UIv۶/ اسلات برای اضافه کردن حافظه تا ۱۲۸ گیگ/ حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگ/ ۲ گیگ رم/ دوربین Dual ۴ MP با پیکسل تعریف شده ۲۶۸۸ در ۱۵۲۰، اتوفوکوس دوربین، دوآل ال ای دی فلش / ضبط ویدئویی ۶۰ فریم بر ثانیه/ دوربین جلو ۵ مگاپیکسل، از مشحصات فنی اچ تی سی ام ۸ است.

گفتنی است نسخه قرمز ام۸ در امریکا به زودی توسط کمپانی ورایزون عرضه خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین

امین رحیم زاده بازدید : 10 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

یک سایت خبری مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در سفر اخیر خود به خوزستان و دیدار از مناطق عملیاتی در محافلی که در معرض سوال قرار گرفته، عبارات خاصی را در پاسخ بر زبان آورده است.

به گزارش ایسنا، فردانیوز نوشت: «احمدی‌نژاد که با حضور در مناطق عملیاتی کوشید دوباره وجهه‌ای «حزب‌اللهی» از خود به نمایش بگذارد، در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود تصریح کرده است: به‌زودی برمی‌گردیم.

وی همچنین در واکنش به پرسشی که به زاویه یافتن او از مسیر انقلاب و رهبری اشاره داشته تاکید کرده است: من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم و به شایعات دشمنان توجه نکنید!

وی همچنین درباره رد صلاحیت احتمالی خودش و افراد منتسب به او در انتخابات‌های آتی چنین پاسخ داده است: برای چی باید رد صلاحیت شویم؟!

بر اساس این گزارش، وی در عباراتی خاص و عجیب درباره دولت جدید نیز تاکید کرده است: این دولت دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟

وی همچنین درباره یار دیرین خود مشایی از سوی برخی افراد مورد سوال قرار گرفته که در پاسخ به این سوالات تصریح کرده است: جمله‌ای که گفتم تکرار می‌کنم؛ من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد!

احمدی‌نژاد ادامه داده است: مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می‌شد حتما رای می‌آورد.

وی همچنین وعده داده است: در آینده نگفتنی‌ها را می‌گویم. فعلا به خاطر رهبری سکوت کرده‌ایم.

پیش‌تر اخباری مبنی بر فعال شدن حلقه انحرافی در فضای سیاسی کشور منتشر شده بود و اظهارات اخیر رئیس‌جمهور سابق را می‌توان نشانه‌ای از این امر به شمار آورد.»

امین رحیم زاده بازدید : 9 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه سپاهپاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه پیگیری‌های خود را برای آزادی مرزبانان ایرانی انجام می‌دهند، گفت: مسئولان محلی، بزرگان و ریش‌سفیدان محل نیز تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند.


امین رحیم زاده بازدید : 17 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

در دیدار مجمع نمایندگان استان سمنان مطرح شد

روحانی: باید از دعواهای بی‌حاصل پرهیز کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور گفت: باید از دعواهای بی‌حاصل پرهیز کنیم و به گونه‌ای تدبیر کنیم که بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 1,622